عملیات فروش تنها بخش از کسب و کار هست که درآمد ایجاد میکنه و نتیجه تمامی فعالیت های مالی، حسابداری، بازاریابی و پشتیبانی در اون نشون داده میشه. فرآیند فروش باید ساده و آسون باشه و در زمان کوتاهی اتفاق بیفته. کاربر در نرم افزار فروشگاهی و حسابداری آسمون به راحتی میتونه از طریق بارکدخوان، تک تک محصولات را در لیست فروش قرار بده و در صورت نیاز تخفیف هایی را نیز اعمال کنه
ثبت اطلاعات مشتری از کارهایی هست که می تونه کار فروش رو آسون کنه و باعث ارتباط نزدیک تر با مشتری بشه. کاربر میتونه در زمان فروش با وارد کردن نام مشتری یا شمارۀ مشتری خیلی سریع به همۀ اطلاعات مشتری دسترسی پیدا کنه. از امکانات دیگه نرم افزار، قابلیت ایجاد حساب اعتباری برای مشتری هست. با این کار مشتری میتونه به شکل اعتباری خرید کنه و تو فاصله های زمانی مشخص تسویه کنه.
استفاده از نرم افزار حسابداری ابری آسمون، امکان نظارت لحظهای به هر چیزی که بخواین رو براتون فراهم می کنه. به این معنی که برای مرور گزارش های مالی، دیگه نیاز نیست منتظر افراد یا تیمهای حسابداری شرکت بمونین چون همه چیز فقط با چند کلیک ساده و در کمتر از چند دقیقه نمایش داده می شه و میتونین به دادههای مالی مورد نظرتون تو فرمتها و قالبهای مختلف دسترسی داشته باشین.
بخش انبارداری آسمون، بهتون این امکان را میده اقلام ورودی به انبار را از لحظه ورود تا لحظه خروج کنترل کنین و با آگاه شدن از مقدار موجودی کالا در انبار و مقدار مصرف اون، مانع از انباشته شدن بیش از حد انبار بشین.
بعد از راه اندازی فروشگاه، بهترین کار راه اندازی سیستم فروش آنلاینه. فروشنده میتونه پس از ایجاد اعتماد و اطمینان در مشتریان، به اونا پیشنهاد بده بصورت آنلاین سفارش های خودشون را ارسال کنن. با این کار، علاوه بر ایجاد رضایت بیشتر در مشتریان فعلی، میشه از امکانات فضای مجازی برای تبلیغ فروشگاه و دسترسی به مشتریان بیشتر استفاده کرد. آسمون تونسته علاوه بر ارائه خدمات حسابداری و فروشگاهی، امکان ایجاد فروشگاه آنلاین را هم فراهم کنه. در فروشگاه آنلاین آسمون، امکان ثبت جزئیات و توصیف های مربوط به محصول، قیمت، اطلاعات تماس، نحوه سفارش و ... وجود داره و مشتری ها می تونن به ساده ترین شکل ممکن از فروشگاه خرید کنن. برای دیدن یک نمونه از فروشگاه آنلاین آسمون کلیک کنید.