آسمون | بهترین نرم افزار فروشگاهی برای صنف آرایشگاه
بهترین نرم افزار فروشگاهی برای آرایشگاه

بهترین نرم افزار فروشگاهی برای صنف آرایشگری کدام نرم افزار است؟ آیا لازم است در شغل آرایشگری از نرم افزار فروشگاهی استفاده کرد!؟ در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم.
آرایشگری یکی از هنرهایی است که هر آدم خوش سلیقه‌ای تا حدودی با آن آشناست. بکارگیری روش‌های به روز آرایشگری و استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت، سبب می شود چهره فرد چند سال جوان تر بنظر برسد. خدمات آرایشگری فقط به زیباسازی پوست و اجزای صورت محدود نمی‌شود و خدماتی مثل مانیکور، پدیکور، خدمات مراقبتی مو، تناسب و زیبایی اندام و ... را هم شامل می شود. کیفیت خدمات در کنار قیمت گذاری مناسب از مهمترین عوامل موفقیت آرایشگاه ها هستند.
مشتری معمولا هر چند روز یک بار، با توجه به نیاز شخصی، زمانی را برای مراجعه به آرایشگاه صرف می‌کند و در ازای مبلغی که پرداخت می کند انتظار دریافت خدماتی با کیفیت و ماهرانه دارد. ارائه خدمات با کیفیت، باعث افزایش اعتماد و اطمینان مشتری می شود و او را برای مراجعه مجدد به سالن آرایشی ترغیب می کند.
در کنار تخصص آرایشگری، داشتن دانش و مهارت مدیریتی برای اداره یک سالن آرایش ضروری است. مهارت هایی مثل توانایی ایجاد شبکه، بازاریابی و فروش می تواند موفقیت یک آرایشگاه را تضمین کند. گاهی اوقات لازم است آرایشگر در دوره های مهارت افزایی مدیریتی و بازاریابی شرکت کند تا بتواند از عهده اداره مجموعه خود بربیاد.

بهترین نرم افزار فروشگاهی برای آرایشگاه
مدیریت مشتریان

مراجعه به آرایشگاه کاری پرتکرار است. هر مشتری ممکن است بصورت هفتگی نیاز به خدمات آرایشی داشته باشد. همچنین خدمات آرایشی طیف وسیعی را در برمی گیرد. بنابراین ثبت اطلاعات تک تک مشتریان می تواند در ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت آنها مفید باشد. نرم افزار آسمون،این قابلیت را دارد که داده های مشتریان را ثبت و طبقه بندی کند. کاربر با این داده ها می تواند برای مشتریان مهمتر، خدمات ویژه ای در نظر بگیرد یا حتی به ازای تعداد خاصی مراجعه، یکبار خدمت رایگان نیز برایشان ارائه دهد. علاوه بر این قابلیت ها، می توان از طریق نرم افزار به مشتری نوبت داد تا بتواند بدون اتلاف وقت، خدمات دریافت نماید. با اینکار، رضایت مشتریان افزایش پیدا می کند و می توان انتظار داشت خدمات آرایشگاه با استقبال بیشتری روبرو شود.

گزارش

هر آرایشگاهی با توجه مساحت سالن و اعتبار خود ممکن است روزانه با دهها یا حتی صد ها مشتری مواجه شود. با این حجم از مراجعه، گزارش های دقیق از آمار فروش، میزان درآمد و سود سالن آرایشی می تواند برای مسئول آرایشگاه بسیار مفید باشد. نرم افزار ابری آسمون، با ارائه گزارش های متنوع به مدیریت کمک می کند بصورت دوره ای از وضعیت امور کسب و کار خود آگاه شود و در صورت لزوم تغییرات احتمالی را لحاظ کند.

انبارداری

آرایشگرها بصورت روزانه تعداد زیادی لوازم آرایشی از انواع مختلف را استفاده می کنند. اطلاع دقیق از میزان موجودی و سرعت مصرف هر یک از اقلام اهمیت زیادی در مدیریت موثر سالن آرایشی دارد. در بخش انبارداری نرم افزار، می توان تک تک لوازم آرایشی و متعلقات هر یک را جداگانه ثبت کرد و بصورت لحظه ای از تعداد موجودی آگاه شد. با استفاده از داده های انبارداری، نیازی به نگرانی در مورد اتمام بد موقع لوازم آرایشی نخواهد بود.

خدمات چند شعبه ای آسمون

ممکن است در حال حاضر یک سالن آرایشی داشته باشید و بخواهید با پشتوانه تجربه و سرمایه ای که کسب و کرده اید، سالن های جدیدی نیز راه اندازی کنید. در این مواقع یکی از چالش هایتان مربوط به حسابداری و انبارداری خواهد بود. نرم افزار آسمون این قابلیت را دارد که سیستم حسابداری شعب مختلف را بصورت یکپارچه و منسجم در هم ادغام کند.
اینکار از طریق شبکه کردن نرم افزار های شعب مختلف امکان پذیر است.

نرم افزار صندوق فروشگاهی ابری
در آتلیه عکاسی و فیلمبرداری
نرم افزار حسابداری ابری آسمون بعلت استفاده از فناوری رایانش ابری نیاز به زیرساخت خاصی ندارد و با ارائه نسخه اندرویدی، در موبایل هم قابل استفاده است دموی رایگان نرم افزار صندوق فروشگاهی ابری آسمون